We use cookies and other technologies on this website to enhance your user experience.
By clicking any link on this page you are giving your consent to our Privacy Policy and Cookies Policy.

À propos de My Help

Français

My Help

A Multi Channel Application for our staff which is SLA driven for queries, Service Requests (All tickets will go to Manager for approval 1st before it is auto assigned to the resolution team) and Concerns management with built-in Workflow & Escalation matrix. Provides ability for staff to Accept/Reject resolution as well as has the ability for the user to rate the resolution provided

Please login using your Zimbra/O365 username & password without @concentrix.com.

E.g 1

Name – Sudhanshu Nayyar

My help Username – Sudhanshu.nayyar

Password – Zimbra/O365 password

E.g 2

Name – Amit Sharma

My Help Username – Amit.sharma8

Password – Zimbra/O365 password

Quoi de neuf dans la dernière version 2.8

Last updated on Jan 11, 2019

Platform for the extended Organization.

Chargement de la traduction...

Informations Application supplémentaires

Dernière version

Demande My Help mise à jour 2.8

Telechargé par

Aris Matori

Nécessite Android

Android 3.0+

Voir plus

My Help Captures d'écran

Charegement du commentaire...
Langues
Abonnez-vous à APKPure
Soyez le premier à avoir accès à la sortie précoce, aux nouvelles et aux guides des meilleurs jeux et applications Android.
Non merci
S'inscrire
Abonné avec succès!
Vous êtes maintenant souscrit à APKPure.
Abonnez-vous à APKPure
Soyez le premier à avoir accès à la sortie précoce, aux nouvelles et aux guides des meilleurs jeux et applications Android.
Non merci
S'inscrire
Succès!
Vous êtes maintenant souscrit à notre newsletter.